Vår historie

Velkommen til Yogaskolen – et sted skapt av Halat og Eilin.

Vi startet med å være kollegaer på samme yogasenter i 2017, før vi begynte å lage yoga teacher trainings sammen allerede i 2018. Mange år og mange teacher trainings senere, har vi funnet ut at vi utfyller hverandre som yin og yang. En perfekt liten duo. 👯‍♀️

Det har vært viktig for oss som yogalærere å bidra til en dypere utforskning og større forståelse av yogapraksisen, og deler gladelig med alle de som kommer fast på timene våre. Men vi har også sett at det mangler et tilbud for de som ønsker å fordype seg i mindre temaer innenfor yoga uten å måtte ta en omfattende teacher training. Derfor skapte vi Yogaskolen.

Målet vårt er enkelt: å tilby både mindre kurs og større utdanninger som hjelper både yogis og yogalærere med å forstå og utøve yoga bedre enn noensinne. Hos Yogaskolen er vi lidenskapelige opptatt av å styrke yogier over hele verden, og vi ser frem til å være en del av din yogareise.

Møt de fantastiske lærerne våre

Våre erfarne lærere har i mange år ledet både yogatimer, kurs, workshops og utdanninger med stor lidenskap. Alle er håndplukket fordi de er de beste i sitt felt og alle har et genuint ønske om å dele kunnskapen sin videre. Trykk deg videre inn på hver av de for å lese mer om deres utdanning, erfaring og historie.

Lurer du på noe?

Hvis du har et spørsmål eller en tilbakemelding til oss så kan du enten fylle ut skjema eller sende oss en mail på [email protected]. Vi svarer så fort vi har mulighet.

Kontakt oss her