1.150,00 NOK

(Scroll down for English)

Kjøpsbetingelser

Innledning:
Dette kjøpet er regulert av Yogaskolen.nos salgsbetingelser for kjøp av varer gjennom nettbutikken www.yogaskolen.no. Forbrukerkjøp over Internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettsloven og ehandelsloven, og disse lovene gir forbruker ufravikelige rettigheter. Vilkårene i denne kontrakten skal ikke forstås som noen begrensning i de lovbestemte rettighetene, men oppstiller partenes viktigste rettigheter og plikter for handelen.

1) Avtalen
Avtale om tilgang til nettkurs gjøres ved å gjøre seg kjent med og akseptere avtalevilkårene i denne avtalen. Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt disse salgsbetingelsene. Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte korrespondanse mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går direkte korrespondanse mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning.

2) Partene
Selger:
Firmanavn: Yogaskolen AS
E-post: [email protected]
Organisasjonnr.:  833 251 562

Kjøper:
Den person som foretar bestillingen.

3) Avtaleinngåelse
Avtalen er bindende for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selgeren.

4) Ordrebekreftelse
Når selgeren har mottatt kjøperens bestilling, skal selgeren uten ugrunnet opphold bekrefte ordren ved å sende en ordrebekreftelse via e-post til kjøperen. Kjøper gjøres oppmerksom på at ordrebekreftelsen ikke sendes manuelt via Yogaskolen AS sine ansatte, men at den går automatisk via underleverandøren Kajabi. Det kan derfor komme uforutsette forsinkelser Yogaskolen ikke kan klandres for. Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen, bør kjøperen ta kontakt med selger så snart som mulig.

5) Betaling
Betaling skjer direkte i nettbutikken www.yogaskolen.no ved bruk av VISA eller MasterCard via underleverandøren Stripe. Ved kjøp kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestillingen i inntil 4 dager fra bestillingen. Ved betaling med kredittkort, vil lov om kredittkjøp m.m. komme til anvendelse.

6) Levering m.v.
Nettkurset gjøres tilgjengelig for Kjøper øyeblikkelig etter at avtale er inngått, med mindre det fremgår klart at den/de bestilte tjenesten(e) skal åpnes for anvendelse først på et senere tidspunkt.

7) Kundens plikter
Kurset er unikt pr enkeltbruker. Og det er ikke tillatt for flere å dele samme brukernavn og passord. Bestiller forplikter seg gjennom denne avtalen at hver enkeltbruker følger disse retningslinjene. Ved brudd på disse retningslinjene kan Selger sperre kurset til Kjøper og begrense fremtidige kjøp.

Kunden er selv ansvarlig for at teknisk utstyr er korrekt installert og innstilt for benyttelse av tjenesten(e). Selgeren tar intet ansvar for problemer som måtte oppstå ved bruk av tjenesten(e) dersom disse knytter seg til feilaktig innstilt nettleser eller andre mangler ved Kundes utstyr.

8) Drift/tilgjengelighet
Tjenesten er normalt i drift 24 timer per døgn, syv dager i uken, med unntak av nødvendig nedetid for oppdatering og vedlikehold av databasen, samt generell oppgradering av Tjenestens funksjonalitet.

9) Force majeure, driftsstans m.m.
Selgeren fraskriver seg ethvert ansvar for force majeure, driftsstans m.m. som rammer oss i Norge og/eller dets underleverandører og som medfører at vi ikke kan oppfylle avtalen.


10) Opphavsrettigheter og andre rettigheter m.m.
Opphavsrettigheter og andre rettigheter til kurset tilhører selgeren. Krenkelse av rettighetene kan forfølges strafferettslig og sivilrettslig. Kunden får ingen opphavsrett eller andre rettigheter til opplysninger i kurset.  All ulovlig bruk, gjengivelse eller salg av dataene i Tjenesten, enten dette skjer ved fotografering, punching av innholdet, scanning eller annen elektronisk utnyttelse av dataene, er forbudt uten skriftlig forhåndssamtykke fra Selgeren.

11) Overdragelse av rettigheter og plikter
For kursdeltakeren er kurset personlig(e), og kan følgelig ikke overdras til eller benyttes av tredjemann. Selger har rett til å overlate samtlige, eller deler av, sine rettigheter og forpliktelser iht. avtalen til tredjepart. Videre har Selgeren rett til å benytte underleverandører for å oppfylle sine forpliktelser.

12) Endringer av avtalevilkår m.m.
Selgeren har til enhver tid rett til å endre tjenestenes utforming og tilhørende vilkår. Slik endring trer i kraft 14 dager etter at informasjon om nye vilkår er publisert. Selgeren har likevel rett til, med umiddelbar virkning, foreta slike endringer som følge av endringer i lover, forskrifter eller beslutning fra myndighetene.

13) Angrerett
Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettslovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan frasi seg retten til å benytte nettkurset selv om det ikke er noen mangel ved det, med mindre nettkurset er påbegynt. Ved det tilfelle vil angreretten frafalle umiddelbart. 

Kjøperen må gi Selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at kurset er kjøpt. Meldingen fra Kjøper til Selger om bruk av angreretten bør av bevishensyn være skriftlig på epost.  

14) Undersøkelse av varen
Når kjøperen mottar varen, anbefales det at han eller hun i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må kjøperen melde fra til selgeren så snart som mulig ved reklamasjon jf. kontraktens punkt 17.

15) Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse
Hvis det foreligger en mangel må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.

16) Personopplysninger
Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren kun innhente og lagre de person-opplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Personopplysningene til kjøper under 15 år kan ikke innhentes med mindre selgeren har samtykke fra foreldre eller foresatte. Kjøperens personopplysninger skal kun utleveres til andre hvis det er nødvendig for at selgeren skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle. Selgeren kan kun innhente kjøperens personnummer dersom det er saklig behov for sikker identifisering og slik innhenting er nødvendig.

Hvis selgeren vil benytte kjøperens personopplysninger til andre formål, for eksempel til å sende kjøperen reklame eller informasjon ut over det som er nødvendig for å få gjennomført avtalen, må selgeren innhente kjøperens samtykke ved avtaleinngåelsen. Selgeren må gi kjøperen informasjon om hva personopplysningene skal brukes til og om hvem som skal bruke personopplysningene. Kjøperens samtykke må være frivillig og avgis ved en aktiv handling, for eksempel ved avkrysning.

Kjøperen skal enkelt kunne kontakte selgeren, for eksempel pr telefon eller e-post dersom han eller hun har spørsmål om selgerens bruk av personopplysninger eller hvis han eller hun ønsker at selgeren sletter eller endrer personopplysningene.

17) Varighet/oppsigelse
Kontraktsforholdet for den enkelte kursdeltaker starter når kurset er tilgjengelig og i 12 måneder. Noen kurs vil kunne ha en kortere varighet enn 12 måneder. I disse tilfeller vil varigheten være tydelig spesifisert på det aktuelle produktet/produktbeskrivelsen. Abonnement faktureres månedelig/årlig og avsluttes ved avbestilling fra kjøper. Kjøper kan når som helst avbryte den automatiske fornyelsen av abonnementet, men vil ikke motta refusjon for den gjenværende tiden av abonnementsperioden. Abonnementet vil fortsette å være gyldig til slutten av den betalte perioden.

Krenkelse av opphavsrettigheter og andre rettigheter anses også som vesentlig mislighold. Selger har også rett til å si opp avtalen med umiddelbar virkning dersom tjenesten(e) skal nedlegges eller inkorporeres i annen tjeneste.

18) Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

 

 

Terms of Purchase

This purchase is regulated by Yogaskolen.no’s terms and conditions for purchases made through the online store www.yogaskolen.no . Consumer purchases over the Internet are primarily governed by the Norwegian Contracts Act, the Consumer Purchases Act, the Marketing Act, the Right of Withdrawal Act, and the E-Commerce Act, all of which provide consumers with inalienable rights. The terms of this contract are not to be understood as limiting the statutory rights, but rather as outlining the key rights and obligations of both parties in the transaction.

1) The Agreement

An agreement for access to online courses is entered into by reviewing and accepting the terms of this contract. The agreement between the buyer and the seller consists of the information provided by the seller regarding the purchase in the online store’s ordering system (including, but not limited to, details about the product’s nature, quantity, quality, characteristics, price, and delivery terms), any direct correspondence between the parties (e.g., email), as well as these terms and conditions. In the event of a conflict between the information provided in the ordering system, direct correspondence, and these terms and conditions, direct correspondence and the information provided in the ordering system shall prevail, provided it does not conflict with binding legislation.

2) The Parties

Seller:
Company name: Yogaskolen AS
Email: [email protected]
Organization no.: 833 251 562

Buyer:
The individual placing the order.

3) Formation of Agreement

The agreement becomes binding for both parties once the buyer’s order has been received by the seller.

4) Order Confirmation

Once the seller has received the buyer’s order, the seller shall, without undue delay, confirm the order by sending an order confirmation via email. The buyer is hereby informed that the order confirmation is not sent manually by Yogaskolen AS staff, but automatically through the third-party provider Kajabi. Unexpected delays may therefore occur, for which Yogaskolen cannot be held responsible. The buyer is encouraged to check that the order confirmation matches the order in terms of quantity, product type, price, etc. If there is a discrepancy, the buyer should contact the seller as soon as possible.

5) Payment

Payment is made directly in the online store www.yogaskolen.no  using VISA or MasterCard via the third-party provider Stripe. At the time of purchase, the seller may reserve the purchase amount on the card for up to four (4) days. Purchases made with a credit card are subject to the Norwegian Credit Purchases Act.

6) Delivery

The online course is made available to the buyer immediately after the agreement has been entered into, unless it is clearly stated that the purchased service(s) will be available at a later date.

7) Buyer’s Obligations

Each course license is unique to a single user. Sharing of usernames and passwords by multiple individuals is not permitted. By accepting this agreement, the buyer commits to following these guidelines. In case of violation, the seller reserves the right to suspend access to the course and restrict future purchases.

The buyer is responsible for ensuring that technical equipment is properly installed and configured to use the service(s). The seller accepts no liability for issues arising from misconfigured browsers or other deficiencies in the buyer’s equipment.

8) Availability

The service is generally available 24/7, with the exception of necessary downtime for updates, maintenance, or general upgrades of functionality.

9) Force Majeure

The seller disclaims all liability for force majeure, operational interruptions, etc., affecting us in Norway and/or our subcontractors, which prevent us from fulfilling the agreement.

10) Copyright and Other Rights

Copyright and all other rights to the course belong to the seller. Any infringement of these rights may be pursued under criminal and civil law. The buyer is not granted any copyright or other rights to the information in the course. Any unlawful use, reproduction, or sale of the course data, including photography, content copying, scanning, or other electronic exploitation, is prohibited without prior written consent from the seller.

11) Transfer of Rights and Obligations

The course is personal to the participant and cannot be transferred to or used by third parties. The seller reserves the right to transfer all or part of its rights and obligations under this agreement to third parties. The seller also has the right to use subcontractors to fulfill its obligations.

12) Changes to Terms and Conditions

The seller reserves the right to change the design of the services and their associated terms at any time. Such changes will take effect 14 days after the new terms are published. However, changes resulting from legislation, regulations, or governmental decisions may take immediate effect.

13) Right of Withdrawal

The buyer may withdraw from the purchase in accordance with the provisions of the Norwegian Right of Withdrawal Act. This means the buyer may cancel their right to access the online course within 14 days of purchase, without cause, even if the service has no defects.

The buyer must notify the seller of the use of the right of withdrawal within 14 days after the purchase date. For documentation purposes, the notification should preferably be made in writing via email.

14) Examination of the Product

Upon receiving the product, the buyer is advised to reasonably verify that it corresponds with the order. If the product does not match the order or has defects, the buyer must notify the seller as soon as possible.

15) Complaints and Deadlines

If a defect is discovered, the buyer must notify the seller within a reasonable time after the defect was or should have been discovered. Complaints are always considered timely if submitted within two (2) months. Complaints should preferably be made in writing.

16) Personal Data

Unless the buyer consents otherwise, the seller may only collect and store personal data necessary to fulfill its obligations under this agreement. Personal data of buyers under 15 years may not be collected without parental consent. Personal data may only be shared with others if required to complete the purchase or by law. The seller may only collect the buyer’s personal identification number if necessary for secure identification.

If the seller wishes to use the buyer’s personal data for other purposes, such as sending promotional material, consent must be obtained at the time of agreement. The buyer’s consent must be voluntary and actively given, e.g., by ticking a box.

The buyer must be able to easily contact the seller, e.g., via phone or email, if they have questions about the use of personal data, or if they wish for it to be deleted or modified.

17) Duration / Termination

The contract for each course participant begins once the course is made available and remains valid for 12 months, unless otherwise specified for certain courses. Subscriptions are billed monthly/annually and continue until canceled by the buyer. The buyer may stop automatic renewal at any time but will not receive a refund for the remaining subscription period. The subscription will remain valid until the end of the paid period.

Infringement of copyrights or other rights is considered a material breach. The seller also reserves the right to terminate the agreement with immediate effect if the service is discontinued or incorporated into another service.

18) Dispute Resolution

Complaints must be directed to the seller within a reasonable time. The parties shall attempt to resolve any disputes amicably. If unsuccessful, the buyer may contact the Norwegian Consumer Council (Forbrukerrådet) for mediation at phone +47 23 400 500 or www.forbrukerradet.no .

 

 

An account already exists with this email address. Is this you?

Sign in

Become a Smart & Strong Yogi

This purchase includes both the SmartYogi and StrongYogi online courses. Both will be available to you in your library after payment is completed.